sobota 2. května 2009

Kulturní událost (a ostuda) ve Znojmě

Les Krapos, aneb také . Fanfare des Crapauds Saint Jacques . 12. dubna navštívili Znojmo a hned třikrát v jednom dni vystoupili na různých místech (pozvánka tady). Já jsem měl možnost sledovat až poslední vystoupení ve Foto-Galerii Taurus a určitě nejen za sebe říkam, že to fakt stálo za to!


Skupina na místo přišla poněkud později, až už jsme se začali obávat, jestli vůbec po takovém pro ně náročném dni přijdou, ale nezklamali a hned z kraje to pořádně rozjeli. Měl jsem s sebou videokameru a tak na YouTube postupně přidám záznam většiny písní.



Atmosféra byla úžasná, škoda jen nemilého výstupu policie... V polovině vystoupení, si skupina udělala přestávku na místní jídlo: knedlo-zelo-uzené, které pro ně připravil majitel Tauru Jindřich. Po jídle se znovu pustili ho hraní, ale to už se postupně začali sjíždět nevítaní návštěvníci s odznaky.



Prý ostatní lidi rušíme!!!



Už jste někdy byli rušeni na následující den pracovního volna? Předpokládám, že večer před velikonočním pondělím byl skutečně rušen málokdo. Po mém slušném dotazu, koho tedy vlastně rušíme, mi páni policajti nedokázali odpovědět. Na argument, že to je kulturní událost ve Znojmě, jsem se dozvěděl, že ji město "neposvětilo" a není to oficiální nahlášená akce města Znojma. Takže různé akce typu Vinobraní, Pivní slavnosti a podobně jsou naprosto v pořádku, i když lidé z hluku nemohou spát až v Sedlešovicích (3km od centra), a které trvají do ranních hodin. Nás slyšelo jen pár přilehlých bloků.
Policisté tedy pravděpodobně museli uposlechnout vyšší moci města, které se necítilo oficiálně reprezentováno.

Takže tak to chodí v rudém Znojmě...
(Jen jsem zvědavý, jestli příslušníci rozeženou i něčího Silvetra.)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Přispěvatelé