pátek 3. dubna 2009

Zprávy na iDnes?

Do dneška jsem spokojeně užíval gadget zprávy iDnes na mé domovské stránce od Googlu, ale když už se třetí den objevují pouze zprávy typu Existence Boha je nesmysl, Církev je hloupost... a podobné, cítím, že je něco prohnilého nejen ve státě dánském.

Od seriózních novin bych čekal seriózní zprávy a ne tyto výkřiky do tmy od nedovzdělaných pubescentů. Když jsem tyto "zprávy" poprvé četl 1. dubna, bral jsem to jako povedený fór, ale když to pokračuje dále ve stejném stylu už třetí den, je to na mě moc. S odběrem zpráv iDnes jsem skončil.
Nemám nic proti názorům uvedeným v článcích, kteréžto dostatečně svědčí o podúrovni jejich pisatelů, ale za co autorka dostane knižní cenu v prvním odkazovaném článku vážně nevím. Že by to svědčilo i o úrovni redaktorů...?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Přispěvatelé